Arkis tuleb seada auto omandiõigus laenuandja nimele (jäädes ise kuni laenu tagastamiseni sõiduki vastutavaks kasutajaks)

Autode tellimine - Nordauto

. Kui nad ükskord ise linnavahel liiklema hakkavad on nad ju täitsa ohtlikud, sest ei oska piisavalt hästi sõita või ei tunne eeskirju. Nägin ka märki aga ei jõudnud niikiiresti reageerida kui juba eksamineeria pidurit vajutas ja eksami mitte sooritatuks luges. Siinkohal sügav kummardus nendele eksaminööridele, kes oma tööd hingega ja ausalt teevad. Võru mnt sõitsime linnapoole ja Aardla ristist vasakule. Muidugi on neil hea öelda, et tule järgmine kord ja siis saad load.

Autolaen -

. Ma tahtsin lihtsalt näha, mida ometi ta siis eksamil valesti teeb, mida ma igapäevaselt ei märka. Esialgu lubas eksamineerija ARKi platsil nö proovika teha ja siis edasi juba eksamiga alustada. Ka see sai esimese korraga sooritatud. Ringi ümber auto tegin ikka. väga palju ühesuunalisi tänavaid. Tavaliselt teekonda ette üle ei vaadata, kuna eksamineerija ei tohi eeldada, et eksaminant linna tunneb. Eks siin ongi see suurlinna ja väikelinna vahe. Politseist ju kunagi ka sihuke kahtlane kaader minema saadeti ja enam mingit suuremat jama ses osas pole, et peaks maksma altkäemaksu ja nii edasi. No tuleb järsku jube põis peale vms, aga sõidu lõpuni veel hulk aega. Aastal tarbiti kuidas saada eraisiku käest laenu kümme liitrit. sõita sain sellistes kohtades, kus pole elu sees ka jalgsi liigelnud. Tähtis on hoopis eksam edukalt sooritada. Kiirushoidiku kasutamise infot võiks teada. Nüüd võin kindlalt öelda, et asi on inimlikkuses, mida ma Tallinnas ei kohanud. Midagi ei juhtunud, viisakas oleks olnud teistele teed anda. Mõned ehk arvavad, et selline sõidueksami marsruutide järgi harjutamine ei ole õige, kuna juht peab igal ajal ja igas olukorras hakkama saama, ka temale varem tundmatus kohas. Pidin siis tagurdama tee kõrval olevasse taskusse. Küll siis teised peavad ka hakkama saama. Riigihankega võetud masinad, odavaim pakkumine võidab. Huvitav, et ajakirjandus ei viitsi selle teemaga eriti tegeleda. Nüüd lähen varsti uuesti eksamile, ehk saab seekord tehtud ka. Vaadati seda kas keeramisel lõikan teeäärset muru ja kuidas asetsen pärast pöörde sooritamist. Tundub, et neil on mingi päevane kvoot, palju nad inimesi läbi kukutavad ning leiavad ikka mingi vabanduse. Voila aga üldiselt olin ka ise süüdi, kuna närv ja pinge oli nii suur ja sellest ka lõpuks suurem viga. Kui ikka kaks, kolm nädalat sõidad keskkonnas kus kõik inimesed lastakse alati üle tee ja suunatule süttides on naaberrajal koht kohe olemas, jääb ka asi endale külge. Kuna õpilane tundis end prillidega kindlamalt, ei tohtinud ta rooli istuda. Kõige suurem ehmatus tuli Vabaduse puiesteel sisuliselt fotofinišiga vilkuva rohelise/kollase tule situatsioon. Prille ei olnud aga märgitud tema kehtivale tervisetõendile. Ei ole midagi teises linnas hullu teha eksamit. Seal ütles, et sõida märkide järgi Keila suunas. See puudutab siis sõidu ajal tahavaate- ning küljepeegilte kasutamist. Kui esimese korraga ära ei tee, siis saad ühe korra veel proovida. Edasi kaebaminsel poleks mõtet olnud, kuna neil jääb tavaliselt õigust ülegi. Selleks tuleb ise saada silmaringi avardamisega. Mul on ka olnud et tundmatus kohas keeran hoopis kiirendusrajale aga siis kiirendan sealt ära jälle. Marsuudiga vedas kah ****ks. Tõesti selline tunne, et seal kukutatakse meelega läbi. Antud juhul siis õigeaegne pidurdusega alustamine. Kuskil tänavatel pidin tegema kolme manöövriga tagasipöörde ja siis üle vasaku nurga tagurdamise. Siit võid sa küll vastukaja saada, iseasi palju sel kõigel seaduslikku kaalu on ja mis selle teadmisega pärast eksamit teha ongi. Aga uuriv ajakirjandus arvatavasti juba tegutseb, tuleks head materjali, kui vähe otsida, inimesi ära kuulata. Loodan väga et te kõik saate ilusti oma eksamid tehtud. Nagu mingid Metsiku lääne reeglid. Peateelt üle vasaku õla tagurdad kõrvalteel olevale enda reale, et siis nt paremale minna. Kõikidel ikka lube polnud ning autot ammugi mitte. Sättisin istme ja peeglid õigeks, turvavööd peale ja minek. Arkis tuleb seada auto omandiõigus laenuandja nimele (jäädes ise kuni laenu tagastamiseni sõiduki vastutavaks kasutajaks. Peale seda ütles, et lähme platsile, saad harjuda autoga, mille peale ma ütlesin, et pole vaja, alustame kohe. Minu tütar, kes oli päriseksami ajaks peaaegu igapäevaselt kolm aastat Tallinna kündnud, sai eksamil läbi alles siis kui ma eksamiautole enda omaga järgi sõitsin. Küsimusele, millega sõidueksamil peamiselt põrutakse, vastas Eesti Autokoolide Liidu president Enn Saard, et läbikukkumise põhjused on väga tihti kõige lihtsamad. ise alustasin küll Ark-i eest, aga ma tegin linna koos platsiga. paberil võib olla igasugu asju kirjas, ma mõtlen reaalset olukorda reaalsetel autodel. lõpus ei hoidnud piisavalt paremale. Kujuta ette T kujulist ristmiku, kus on nn peatee ja kõrvaltee. Ei tea autoomanikud mis on määrdekaart ja talveõli. Mul pole mingit loogilist põhjendust sellistele läbikukkumistele, kui vaid arvamus, et tegemist onl ihtsalt päevaste kvootidega raha saamise eesmärgil MNT-le. Aegadega läks väga hästi, sest teooriaeksamile registreerimisest kuni juhilubade kättesaamiseni läks vaid kaheksa päeva aega. Pealegi võidakse ju mõelda, et ega minul ju ka õppesõidu ajal infot nende marsruutide kohta ei olnud aga sain ikka hakkama. Autod nii tundlikud, et lihtsalt ei saanudki tunnetust kätte. Takso seisuhind tunnis on ka kallim ja taksosid kasutatakse nii, et järjekord on taga. Korda tegemas sõidueksamit, kukkusin läbi. Sõidueksami sooritamiseks on seda varsti raske nimetada. Täiesti subjektiivne värk, sõltuvalt isiku närvikavast ja muudest tehnilistest üksikasjadest. Nagu üks sõiduõpetaja/eksamineerija eespool mainis, võivad enne eksamit esitatud lollid küsimused eksami sooritamist mõjutada. Nimelt asulavälisel teel pidin parkima auto. "huijareita in ASDF kaupassa". Maanteeamet ise neid küll ei avalikusta aga kõik sõidueksami käinutest võivad ju selle kohta oma autokoolile ja oma sõiduõpetajale tagasisidet anda, kes saab siis seda infot järgmiste juhiloakandidaatide õpetamisel ära kasutada. Naine ei jõudnud Saue büroos autossegi istuda, kui eksamineerija teatas, et eksam on lõppenud – nimelt olid juhikandidaadil ees prillid. võibolla mõni erandvärd reegel mingil imelikul autol. see kohustus tuligi sellest, et autojuhid alatasa unustasid tulesid panna. Teine kord ei saanud parklast väljagi, enda lollusest oleksin teisele autole otsa keeranud. Ja no olen kuulnud, et ARK- s kukutatakse meelega läbi. Üheski auto roolis polnud nii hull see sõit mul kui ARK. Ise olen suur eksamite põdeja, aga mõtestasin endale selle eksami kui tavalise sõidutunni võõra õpetajaga. Eksami lõpus sain kiita ilusa sõidu eest ning sooritus oli positiivne. Ega äsja sõidueksami edukalt sooritanu ei peagi veel vilunud juht olema, vaid selleks saadakse alles hiljem, pärast mõneaegset autojuhistaaži. Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis. Ole tagasihoidlik ning jäta endast mulje kui algajast. "Päss" annab nähtavasti juhtimisõiguse esimesel katsel nendele, kes sõita ja liigelda oskavad, mitte nendele, kes arvavad, et nad seda kõike oskavad. Aga jah, edu edaspidiseks, kunagi teed ikka ära tolle eksami. Olin väga üllatunud aga sain tõestust, et eksamineerijad ei ole mingid kollid, kes sind läbikukutada tahavad. Seega soojalt soovitan sauele sõidueksamit tegema minna. Päris nii ikka ei saa, et tööajal käiakse ülemusega kohvikus või titel mähkmeid vahetamas ja kinni maksab selle jama maksumaksja. Jälgi kogu aeg peegleid ja liiklusmärke!! Ja kui lähened ristmikule, kus sinul on teeandmise kohustus, siis hakka juba aegsasti hoogu maha võtma.

Autot pole ARK-is kirjas. Mis see. - Perekooli Foorum

. Kui eksaminaator hakkab küsima töö kohta, siis ütle, et töötad politseis ning seoses töö mahu kasvuga on vaja hakata mobiilseks.

Kasutatud autod – Tartu - Catwees

. Selgeid ja üheseltmõistetavaid vastuseid, mitte mingit laialivalguvat sedasamust.

Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla. Nats pettunud aga mis teha. Rääkisin sõiduõpetajaga ka sellest ja tema soovitas minna Sauele eksmit tegema. Et mis seal sõidueksamil tegelikult toimus, seda kõrvaline isik ei saagi teada, kui tal ei ole võimalust olnud ka eksamineerija arvamust kuulda, videosalvestust vaadata või lausa eksamil kaasa sõita. Kõik väga lihtne ja muretsemiseks oli põhjust tegelikult oluliselt vähem kui vaja oleks olnud. "Me küll loodame, et seda hakatakse uuesti lubama. Ei ole sellist hoolitsust auto vastu enam ning teiste liiklejate vastu ammugi mitte. Mina sattusin eksamil Haabersti ringi pealt Paldiski mnt-le sõites valele rajale, mis kohe otsa sai ja pidin siis tagant tulevad autod mööda laskma ja ümber rivistuma, aga muus osas läks linnasõit ilusti ja juba kuu aega olen ametlikult autojuht. Minu arvates see polnud õigustatud põhjus, et läbi kukutatakse. Piiride avanemisega ja automatkajatega tuleb tagasi ka viisakust. Ise sain sõita Mustamäe teelt Balti jaama kanti, Pelgulinna ja sealt Õismäele:p Ja sain läbi ka. Palju rahulikum ning mingit meelega jama ei korraldanud. Aga selline informeerimine peaks olema just massiline. Mida mina soovitan on see, et ärge ajage ennast närvi. Ja täitsa huvitaks veel selline asi. Kindlasti, kes ei ole erinevate autodega sõitnud, minge platsi sõidule!! Nendel autodel on väga selline "ebameeldiv" gaasi pedaal, mis vajab väga palju harjumist. Enamasti need jutud, et eksaminaatorid on ahvid ja kedagi tasuta läbi ei lase, on nende poolt välja mõeldud, kes sõita ei oska ning seejärel läbi kukutatud on. Samas kui sa väga pabinas oled ja mingit kindlust üles ei näita, siis kukutatakse sind meelega läbi, sest sellisel juhul ei kõlba sa liiklusesse. No keskmiselt teise korraga tehakse eksam ära. Tuletan veelkord meelde, et kindlalt tean autodest ja liiklusest niipalju, kui igapäevane jalakäija või kaasreisija võiks teada. Tegu kas noortega või õppimisvõimetute isikutega sõltumata vanusest. Lihtsalt korrutatakse pressiteateid ja ongi kõik. Mõni karjub, mõni ei vaevu suhtlemagi. Nemad on ka inimesed ja klienditeenindajad tegelikult. Keskmiseks veaks on märgitud asulvisel teel käiguvahetus kiirendamine. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle. Mulle öeldi ka et saan riigilõivu tagasi küsida tegemata jäänud eksami eest, kui teen avalduse, et tegemist oli arsti veaga. See peaks välistama selle, et ta hakkab tegema vihjeid raha maksmisele ning peaks teda ka dresseerima. Ainult sinka-vonka seal ühesuunalistel, parem ja vasakpöördeid tehes

Märkused