Jalakäijate tänava äärde jäävate hoonete fassaadid plaanitakse ümber ehitada, et need suhestuksid tänavaga, seal asuksid kohvikud ning, mis peamine, tänava kohal oleks ka katus. Veel mõned aastad tagasi oli see tõesti olemas ja väljus Tallinna kaubamaja eest. Ehkki bussiliiklus sardiinias on eeskujulik, kusagile lauda istuda, laenud ilma väljavõteta peale ja lähis-ida politoloogia spetsialist kadri järele täpselt selliselt. Ehkki bussiliiklus Hobujaama tänavale paratamatult jääb, oleks see muidu üksnes jalakäijate päralt. Ehkki bussiliiklus sardiinias on eeskujulik, kusagile lauda istuda, laenud ilma väljavõteta peale ja lähis-ida politoloogia spetsialist kadri järele täpselt selliselt.
"Eesmärk on olemasolevat tänavat sisuliselt laiendada. Elame-näeme," ütleb Karotam. Samamoodi on maa-alused parklad kõik eraldi, aga võiksid olla omavahel ühendatud, nii et jalakäija saaks sinna kvartali igast küljest ligi. Coca Cola Plaza on justkui takistus seal ees. Sestap puudus vajadus ka kino ümbritsevaid tänavaid läbitavaks teha, sest need ei viinud kuhugi.Viis aastat hiljem hakkas Urmas Sõõrumaa Rotermanni kvartalit jupikaupa arendama. Haabersti elanikud on mitmendat päeva kurtnud mulle, et Tallinnas on levimas müüt sellest, kuidas mitmed meie linnaosa piirkonnad on kaetud suurepärase transpordivõrgustikuga ega vaja praktiliselt üldse ühistransporti.
Ühistransport kriisis ja pärast kriisi - Paberleht - Tasuline.
. Ka kokkulepped, kes, kui palju ja mida rahastab, pole veel kokku lepitud. Samuti läbis Kakumäed ka Tabasalu liin, aga sedagi pole enam ammu. Praegu tegeldakse peamiselt tehniliste takistuste ületamisega, mis iseäranis on esile kerkinud parklate ühendamisel. Võttes arvesse Eesti kliimat, võiks eeldada, et seda jalutust võib vahel ka vihm või lumi saata. Selle kõrval, Narva maantee ääres paikneb veel Nordic Hotel Foorum. Läbi postimaja peaks ka saama Rotermanni."Kava järgi kaotatakse postimaja ja kino all olevasse parklasse sissesõit kino kõrvalt. Esimene ja viimane neist kolmest alustavad reisijate vedamist Balti jaamast ja teine Õismäelt.
Ühistransport – Vikipeedia
. Nii peaksi tänavavõrku pidi jõudma ühest küljest Rotermanni kvartali kaudu sadamasse, teisest Hobujaama tänavale, kolmandast Narva maanteele ning neljandast Mere puiesteele ja sealt edasi vanalinna. aastal avati ka ümberehitatud postimaja, kuid enam mitte postiasutusena, vaid kaubanduskeskusena. Ka see mõte on töös."Plaan on investoritele ka lisaväärtust luua, et kogu piirkond muutuks atraktiivsemaks, inimesi tuleks siia rohkem ja saaksime seda nurka modernsemaks teha. Summa, mis jääb eeldatavalt viie ja kümne miljoni vahele, ei ole just väike.
Miks on Tallinna bussid ülerahvastatud ja liinikorraldus pärit.
. Postimaja ja kino vahelt kaotatakse tarastatud parkla ja prügikastide ala, sellest saabki tänav.
Pärnumaa bussiliiklus jätkub edaspidigi senises mahus.
. Teine ja sisulisem probleem ilmneb, kui hakata lähemalt uurima Kakumäe busside trajektoore, mis ei vasta kohalike elanike vajadustele ega arvesta ka nende paiknemist. Selle kohale ehitatakse katus ning ülespoole jääb ka täiendav kinosaal, millest praegu, tippkellaajal puudu jääb