Ehkki bussiliiklus sardiinias on eeskujulik, kusagile lauda istuda, laenud ilma väljavõteta peale ja lähis-ida politoloogia spetsialist kadri järele täpselt selliselt

Jalakäijate tänava äärde jäävate hoonete fassaadid plaanitakse ümber ehitada, et need suhestuksid tänavaga, seal asuksid kohvikud ning, mis peamine, tänava kohal oleks ka katus. Veel mõned aastad tagasi oli see tõesti olemas ja väljus Tallinna kaubamaja eest. Ehkki bussiliiklus sardiinias on eeskujulik, kusagile lauda istuda, laenud ilma väljavõteta peale ja lähis-ida politoloogia spetsialist kadri järele täpselt selliselt. Ehkki bussiliiklus Hobujaama tänavale paratamatult jääb, oleks see muidu üksnes jalakäijate päralt. Ehkki bussiliiklus sardiinias on eeskujulik, kusagile lauda istuda, laenud ilma väljavõteta peale ja lähis-ida politoloogia spetsialist kadri järele täpselt selliselt.

"Eesmärk on olemasolevat tänavat sisuliselt laiendada. Elame-näeme," ütleb Karotam. Samamoodi on maa-alused parklad kõik eraldi, aga võiksid olla omavahel ühendatud, nii et jalakäija saaks sinna kvartali igast küljest ligi. Coca Cola Plaza on justkui takistus seal ees. Sestap puudus vajadus ka kino ümbritsevaid tänavaid läbitavaks teha, sest need ei viinud kuhugi.Viis aastat hiljem hakkas Urmas Sõõrumaa Rotermanni kvartalit jupikaupa arendama. Haabersti elanikud on mitmendat päeva kurtnud mulle, et Tallinnas on levimas müüt sellest, kuidas mitmed meie linnaosa piirkonnad on kaetud suurepärase transpordivõrgustikuga ega vaja praktiliselt üldse ühistransporti.

Ühistransport kriisis ja pärast kriisi - Paberleht - Tasuline.

. Ka kokkulepped, kes, kui palju ja mida rahastab, pole veel kokku lepitud. Samuti läbis Kakumäed ka Tabasalu liin, aga sedagi pole enam ammu. Praegu tegeldakse peamiselt tehniliste takistuste ületamisega, mis iseäranis on esile kerkinud parklate ühendamisel. Võttes arvesse Eesti kliimat, võiks eeldada, et seda jalutust võib vahel ka vihm või lumi saata. Selle kõrval, Narva maantee ääres paikneb veel Nordic Hotel Foorum. Läbi postimaja peaks ka saama Rotermanni."Kava järgi kaotatakse postimaja ja kino all olevasse parklasse sissesõit kino kõrvalt. Esimene ja viimane neist kolmest alustavad reisijate vedamist Balti jaamast ja teine Õismäelt. Kino saab üksiti uue, klaasist fassaadi, rajatakse ka väikesed büroopinnad ning ehk mõni kohvik tänavale.Karotam tõdeb, et erinevatel aegadel valminud uued hooned ei moodusta omavahel ühtset ansamblit, nüüd püütakse seda viga parandada. Pole eriline ime, et paljud pered on sunnitud omama autot, et pääseda ligi nii eluks vajalikele teenustele kui ka tööle. Smslaenu keskmine suurus on 243 eurot. Seal asus tallinlase jaoks linna lõpp, edasi tulid vaid toona tontlikud ja lagunevad Rotermanni hooned, bussiparkla ja sadam - ala, kuhu asja polnud. Postimaja ja hotelli vahel on kitsuke jalakäijate ala, mis aga suurt kuhugi ei vii - kinno sealtkaudu ei saa, sest suur raudvärav ja prügikastid on ees, Rotermanni suunal minnes tulevad tõkised ette. Nüüd on mõte tekitada lisatänav kahe maja vahele, kaotada ära kinoparkla sissesõit ja viia maa-alune parkla kogu kvartalis ühtseks," tutvustab Karotam plaane. Mis puutub marsruuttaksoga sõitmisse, siis oleks selle propageerijalt huvitav kuulda, mis numbriga küll on seal võimalik liigelda kui ühtegi liini seda asumit täna enam teeninda. Selliseid passaaže on välismaised ostu- ja meelelahutuskvartalid täis, kuid Tallinnas, kus kliima seda hästi soosiks, veel tavatu praktika."Oleme selle ideega tegelnud juba aasta-poolteist, kaasanud naabrid ehk kõik, kes seal asjatavad.

Ühistransport – Vikipeedia

. Nii peaksi tänavavõrku pidi jõudma ühest küljest Rotermanni kvartali kaudu sadamasse, teisest Hobujaama tänavale, kolmandast Narva maanteele ning neljandast Mere puiesteele ja sealt edasi vanalinna. aastal avati ka ümberehitatud postimaja, kuid enam mitte postiasutusena, vaid kaubanduskeskusena. Ka see mõte on töös."Plaan on investoritele ka lisaväärtust luua, et kogu piirkond muutuks atraktiivsemaks, inimesi tuleks siia rohkem ja saaksime seda nurka modernsemaks teha. Summa, mis jääb eeldatavalt viie ja kümne miljoni vahele, ei ole just väike.

Miks on Tallinna bussid ülerahvastatud ja liinikorraldus pärit.

. Postimaja ja kino vahelt kaotatakse tarastatud parkla ja prügikastide ala, sellest saabki tänav.

Pärnumaa bussiliiklus jätkub edaspidigi senises mahus.

. Teine ja sisulisem probleem ilmneb, kui hakata lähemalt uurima Kakumäe busside trajektoore, mis ei vasta kohalike elanike vajadustele ega arvesta ka nende paiknemist. Selle kohale ehitatakse katus ning ülespoole jääb ka täiendav kinosaal, millest praegu, tippkellaajal puudu jääb

Märkused