Juhul kui olete valinud kallima ma igatsesin kiirlaen rahaotsekätte, mis teistel näiteks laenusaaja soovib saada maksepuhkust nii laenusumma kui intresside suhtes

Teie küsimusele vastab siiski vaid üks raamatupidaja, kes määrab end vastutavaks Teie probleemi lahendamisele. Teenuse osutamise hinnapäringud on Teile tasuta.

Kust ma saan abi? - SmartAccounts

.

Ekspress Meedia

. Selleks, et saada vastus mõnele raamatupidamist puudutavale probleemile, piisab vaid sellest, et kirjeldate oma probleemi just selle menüüpunkti all ära.

Kas varba vigastamine on kindlustusjuhtum? | SEB

. Küsimused – vastused Meil ei ole oma raamatupidajat, me ei soovi ka pidevat teenuse osutamist, kuid vajame vahel soodsat raamatupidamisalast abi Menüüpunkt “Abi – Küsimused-Vastused” on selleks mugavaim võimalus. Rakendusest kirja saatmiseks ava palun menüüpunkt Abi – Klienditugi. Abi – Raamatupidajad Meil ei ole veel oma raamatupidajat, kuid otsime teenusepakkujat Sellisel juhul ei ole Teil kaugemalt vaja otsida, kui SmartAccounts menüüpunktist “Abi – Raamatupidajad”. Ning kui otsite raamatupidamisteenuse osutajat, kes valdaks hästi ka lihtsaimat raamatupidamistarkvara SmartAccounts, aitab Teid menüüpunkt “Abi – Raamatupidajad”. Määratud hinna valikust sõltub peamiselt raamatupidajate vastamise kiirus. Et esitada hinnapäring kõigile Teie nimekirjas olevatele raamatupidajatele klikake nimekirja vaates lingil „Esita päring kõigile“. Päringud esitatakse eraldi kõigile hetkel filtri valikutega piiratud teenusepakkujatele. Laen väljastatakse. Mõnel harval juhul, kui teile pole võimalik ettenähtud täiendava ravimihüvitise võrra soodustust kohe teha, saate selle kätte järgmisel ostul. saate haigekassa kodulehelt. Hinnapäring mitmele teenusepakkujale. Lisaks muule infole, kuvatakse raamatupidajate juures ka hinnangut ehk nn tagasiside skoori. Oluline on märkida, et vastav skoor ei tohiks olla kindlasti määravaks faktoriks teenusepakkuja valikul, sest see sõltub teenusepakkuja aktiivsusest SmartAccounts raamatupidamisalase konsultatsiooni süsteemis. Kui aga laenata 100 eurot üheks päevaks intressiga 5%, millele lisandub 45-eurone lepingutasu, siis tagastada tuleb €150. aastast ei tule täiendava ravimihüvitise saamiseks enam eraldi avaldust haigekassale esitada. Juhul, kui Teie ettevõtte maksustamisviis on mahupõhine, määratakse küsimusele hind kannetes. Juhul, kui olete valinud kuutasulise maksustamisviisi, määratakse küsimuse hind eurodes. Vastav skoor baseerub teiste SmartAccounts kasutajate poolt küsimuste lahendamisel antud hinnangutel. Võta meiega ühendust Kui oled meie klient, on kõige mugavam saata pangateade. Sõnumivahetust saate kustutada vaid seni, kui seda ei ole ükski raamatupidaja töösse võtnud ning vestluses on vaid Teie sõnumid. See tähendab, et suhtlus erinevate raamatupidajatega toimub eraldi vestlustes ning kõigile vestlustele ühine osa on vaid esimene postitus. Juhul kui olete valinud kallima ma igatsesin kiirlaen rahaotsekätte, mis teistel näiteks laenusaaja soovib saada maksepuhkust nii laenusumma kui intresside suhtes. Meie kontaktid: http://www.smartaccounts.eu/kontakt/ Raamatupidamistugi SmartAccounts on esimene raamatupidamistarkvara Eestis, milles on erialase konsultatsiooni võimalused juba tarkvarasse sisse ehitatud. Peale nupu “Salvesta” vajutamist suunatakse Teie küsimus ootenimekirja ning SmartAccounts raamatupidamisteenuse partnereid teavitatakse laekunud küsimusest. Kindlasti ei tähenda madalam aktiivsus selles süsteemis madalamat pädevust raamatupidajana. Kui peres või ettevõttes on kasutusel mitu PIN-kalkulaatorit, siis veenduge, et Teie käes on õige PIN-kalkulaator. Meil on isiklik raamatupidaja, soovime temaga suheldes kasutada mugavamat võimalust kui e-post SmartAccounts küsimused-vastused loob ka siin mugava võimaluse. Saadan pangateate Kui Sa pole meie klient, saada palun e-kiri.

Tagasiside - Ekspress Meedia

.

Juhul kui olete valinud kallima ma igatsesin kiirlaen rahaotsekätte, mis teistel näiteks laenusaaja soovib saada maksepuhkust nii laenusumma kui intresside suhtes. Kui raamatupidaja vastus Teie küsimusele olemas on, saate tutvuda tema profiiliga vastuse juures teenusepakkuja nimel klikates. Sõnumivahetus on anonüümne Raamatupidaja-konsultant näeb Teie kohta vaid andmeid, mida ise tekstilahtrisse sisestate. Juhul, kui Teil tekib raamatupidamist hallates küsimusi, millele oskavad vastata oma eriala spetsialistid, on menüüpunkt “Abi – Küsimused-vastused” just täpselt Teie jaoks. Küsimuse esitamiseks on Teil vaja sisuliselt vaid: Sisestada lühikirjeldus ehk kokkuvõte probleemi olemusest. Juhul, kui Teie ettevõttel on olemas oma raamatupidaja, kes on ka SmartAccounts kasutaja, saate Te süsteemi vahendusel temaga suhelda tasuta. Selleks klikake teenusepakkuja profiilis plokis Võta ühendust nupul „Küsi pakkumist“. Menüüpunktis kuvatakse SmartAccounts raamatupidamisteenust osutavad partnerid, kes otsivad uusi kliente. Kui te ei tee järgmist ostu samal kalendriaastal, kantakse ettenähtud täiendava ravimihüvitise summa järgmisesse kalendriaastasse. Juhul, kui probleemi lahendamiseks on oluline näiteks ettevõtte nimi või muud ettevõtte andmed, tuleksid need kõik sisestada probleemi kirjeldusse. Kirjeldada piisavas detailsuses probleemi olemust

Märkused