Kui keegi maksab sulle logo saad positiivse vastuse, kantakse laen su pangakontole kohe pärast lepingu

"Tuleb parem kvaliteet ja saad asja kiiremini tehtud," tõi ta põhjuseks. Aga nii, kui mikrofon külge pannakse, siis hääl hakkab värisema. "YouTube'is ei vaadata nii palju kvaliteeti. Pedaja rääkis, et video tootmise protsess ideest postituseni võtab tal aega umbes kaks nädalat ning tõi välja, millistest etappidest videoprojekt koosneb. Sms raha laenud: kiirlaen & 24h ligipääsetav krediidikonto. Pedaja sõnul algavad video tootmise hinnad seitsmesajast eurost, ent ülemist piiri pole. Arvuti tuleks tõsta nii kõrgele, et kaamera on suunatud otse näkku ja veebikaamera on silmade kõrgusel. Siis mina hakkan oma mõtteid koguma, kirjutan stsenaariumeid, väikeseid sketšijuppe, mõttejuppe," rääkis Pedaja. Peita väga palju igasuguseid apsakaid ja vigu ära," tõi ta välja, mida montaažiga võimalik muuta on.Keerulisem on Pedaja sõnul valguse ja heliga. Brändidel tasukski tema sõnul otsida brändisaadikud. Kui need asjad on läbi mõeldud, soovitas Pedaja pöörduda professionaalide poole, kelle jaoks see on igapäevatöö. Mitmesajaeurose video tootmise käigus saab luua hulganisti muud materjali, mida samuti sotsiaalmeedias kasutada saab. Hooviosa kasutus notariaalse kasutuskorra alusel, parkimisala ühiskasutuses. Valgusega jälle saab videos mingeid asju rõhutada ja mingeid asju peita, mida sul vaja ei ole," tõi ta näiteid."Pigem tee üks kord ja korralikult kui mitu korda ja poolikult," arvas Pedaja. Päris nii lihtne see siiski ei ole."Tegelikult video puhul kõige olulisem on see, mida sa teha tahad. Veelgi enam – tavaliselt on põhiline eestkõneleja ettevõtte juht. Nagunii see venib, kõik asjad ei jookse nii kiiresti, sul endal tulevad mingid asjad vahele, agentuuris või videomehel on võib-olla mingid asjad ees. Siis sa võid juba 'i teha, sul ei ole mõtet seda pilti üldse juurde panna," sõnas ta. Kõige kauem lähebki Pedaja sõnul aega selleks, et kõikidelt osapoolelt kinnitused saada. Kui keegi maksab sulle logo saad positiivse vastuse, kantakse laen su pangakontole kohe pärast lepingu. Kinnistu hoovis on parkimiskohad autodele. Kortermajas tegutseb korteriühistu, kes hoolitse hoovi korrashoiu eest. Loomulikult juhtub videote tegemisel ka apsakaid, mida samuti sotsiaalmeedias jagada saab – näiteks keegi peab kümme korda ühte ja sama lauset ütlema. "Võta neli kuni viis raamatut, pane läpakale alla ja ongi kõik korras. "Inimesed ei saa tihti aru, millest nad räägivad, kuna nende sõnakasutus kipub olema keskmise internetitarbija jaoks natuke liiga keeruline. Probleem on Pedaja sõnul selles, et nad on väga head juhid, aga tihtilugu väga kehvad esinejad. "Montaažis saab palju teha. Panna inimesi, kes ei oska rääkida, rääkima. Tema peamine nõuanne oli siiski see, et eesmärk – miks, kellele ja mida – peaks alati paigas olema. Ta selgitas, et video puhul on inimestel tekkinud arusaam, et selle tootmises ei ole midagi keerulist – paar klippi, muusika juurde ja ongi valmis. "Seal hakkavad mängima tehnilised nüansid. Alati jääb külge see, et ta teeb brändi alt, see on ta töö või talle makstakse selle eest," selgitas Pedaja. Sa lihtsalt peadki haarama kõik esimesed, mis sulle ette satuvad," rääkis Pedaja. Kui algmaterjal on kehv, on ka lõpptulemus vastavPedaja sõnul saab videot toota ka kliendi materjalist – sellisel juhul filmib klient ise videod ja annab materjali agentuurile, kes aitab selle kokku monteerida. Ta lisas, et selleks võib olla ka kolleeg – põhiline, et oleks keegi, kes video tegemise protsessi pildistaks ning behind the scenes videosid teeks. Rõdu on vaatega maja taha, maja lõunapoolsel küljel ja piisavalt suur et nautida rõdul olemist ning lõunapäikest. Loomulikult saab selle kokku monteerida, aga kas see on see, mida sa oma peas ette kujutasid, mida sa tegelikult tahad ja mille eest sa maksad," tõstatas ta küsimuse. Heli ja valgus ongi Pedaja sõnul kaks kõige kriitilisemat asja, mis eristavad amatööri ja professionaali tehtud videot.

Samas nentis ta, et kui materjal on kehv, siis ainuüksi montaaž ei päästa. Lihtsama variandi korral võimalus ka praegusel elupinnal eraldada magamise ja elutoa osa, kuna aknad on mõlemas suunas olemas. "Kui sina filmid telefoniga ja mina keeran sulle selja, siis sa enam ei kuule, mida ma sulle räägin. Videos olev kõneisik peab olema karismaatilineSamas leidub hulgaliselt näiteid, kuidas kodus iPhone'iga filmitud videotel on sotsiaalmeedias metsik vaatajaskond. "Sellepärast, et siis sa tead, et sa saad oma asja kätte ka lõpuks. "Siis sul ei olegi aega produtsendina turu peal ringi sondeerida ja otsida paremaid diile või paremaid lahendusi. augustil toimuval sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ja räägib sellest, kuidas videoprojektist maksimumi võtta. Kõik sõltub tema sõnul sellest, kui vägevaid vilesid ja tulesid klient videole juurde soovib.Samas ei tasu ennast hinnast heidutada lasta. Agentuuri Vurr loovjuht, režissöör ja produtsent Lauri Pedaja rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas videoprojektist maksimumi välja pigistada. Pikema saate või ülekande korral võiks Pedaja arvates olla vähemalt kaks või kolm kaamerat, et saaks muuta plaani, suundasid või liikuda. "Kui me räägime sisu tootmisest ettevõtetele, siis neil on väga-väga keeruline leida enda ettevõtte seest sellist karismaatilst kõneisikut, kes hakkaks sotsiaalmeedias 'ina inimesi kõnetama. Nad hakkavad muretsema sellepärast, kuidas nad välja näevad ja kuidas oma käsi hoida. Kui pilt on enam-vähem, heli on hästi, siis on kõik juba korras," ütles Pedaja ja lisas, et loevad karakter ja sisu.Kui mõjuisikuid jälgitakse lihtsalt selle persooni karakteri pärast, siis ettevõte puhul on Pedaja sõnul olukord keerulisem. Asukoht kesklinna lähistel, väärikas palkmajas on hea koht nii elamiseks kui ka üüriteenuse osutamiseks/investeerimiseks üüritootlusse. Ja kui punane tuli vilkuma hakkab, siis inimesed lähevad blokki. Seejärel esitleb ta oma ideid kliendile ja saab kinnituse. Pedaja nimetas seda isikukultuseks. "Aga kui sa tahad kutsuda külalisi ja teha asja interaktiivsemaks ja lahedamaks, siis oleks mõistlik võtta mitu kaamerat. Keda sa kõnetada tahad, mida sa öelda tahad ja loomulikult palju sul raha on selle jaoks – need on kolm põhiasja, mis peaks enda jaoks läbi mõtlema," lausus Pedaja. Näiteks kui sa teed oma veebisaadet, mis kestab tund aega, ja sul on üks plaan, siis vaataja jaoks kipub see igavaks jääma. Aastal avati sama koha peal sms laene eestis võrdle mitut. Ta lisas, et sotsiaalmeedias peaks olema eesmärk ja ülesanne hoida inimest võimalikult pikalt enda lehel – ja võimalikult paelutult, et ta võtaks ette üha järgmisi postitusi. "See on meil kõigil laua peal ja inimene, kes meid vaatab, näeb ainult meie ninaauke," tõi ta välja probleemi, millega veebikaamera kasutajad kokku puutuvad. Võimalus paigutada õhksoojuspump, kuna majas juba mõnel korteril õhksoojuspumbad kasutuses. Nende materjalidega saab Pedaja sõnul edukalt tulevast videot promoda, andes näiteks teada, et "meil midagi toimub" või "vaikselt hakkab mingi asi valmis saama". Eraldi sissepääs kahele korterile.

Kes maksab üüritulu pealt tulumaksu - korteri omanik või.

. Ei tulda kukalt kratsides ütlema, et meil ei tulnud välja," selgitas ta ja lisas, et agentuuri plussiks on kindlasti ka kiirus. "Mulle tuleb sisend – meil on selline teema, tahame sellest rääkida sellise nurga alt. Kui teha läbimõeldult üks videoprojekt, saab sellest Pedaja sõnul vabalt kuus postitust välja pigistada. Ta tõi välja, et tihtilugu pöörduvad kliendid piltlikult öeldes täna ja soovivad videot eilseks. Vargsi asja ajama hakates saad läbimõeldult palju rohkem sellest kasu lõigata."Lihtne ja praktiline nõuanne neile, kes veebikaamerat kasutavadPedaja tõdes, et üksinda veebikaamera abil Facebookis või Instagramis -videot tehes ei ole professionaali abi tarvis. "Lihtsalt postitada sellepärast, et ma tahan midagi postitada – sellel ei ole kunagi pointi," sõnas ta. Aga professionaalne filmimine ongi see, et sa paned mikrofonid külge ja isegi kui inimene sulle selja keerab – näiteks filmid, kuidas ta süüa teeb – siis sa kuuled, mida ta pliidi ääres räägib. Lihtsalt muuda enda arvuti nurka," andis ta nõu. "Kas palgata professionaalne fotograaf, on jällegi maitse ja eelarve küsimus, aga keegi, kes teeb pilte, on alati mõistlik endaga platsile kaasa võtta," sõnas Pedaja. Pedaja soovitus on siiski agentuuri eelistada. Soe vesi elektriboilerist ning korter elektriküttega. "Kui seal hakkavad tulema väga pikad monoloogtekstid kirjeldustes või lihtsalt pilt ja tohutult pikk tekst all, siis inimene pigem kerib sealt üle, sest tal ei ole määratlust, kui palju tal umbes selle teksti lugemiseks aega võib minna.

Puru silma ajamine ei tohi silma hakata! - Maaleht

Märkused