Kui selgub, et meie pakutav laenutoode siiski mingil põhjusel ei sobi, saab klient laenu ilma ühegi lisakulutuseta tagastada

Häirenupu kogemata vajutus pole liiga kerge tulema, sest randmenupp on süvendatud. Või teeb seda kukkumisanduriga häirenupp tema eest.

Kui paljudes kodudes on koroonakriisi põhjustatud.

. Kui selgub, et meie pakutav laenutoode siiski mingil põhjusel ei sobi, saab klient laenu ilma ühegi lisakulutuseta tagastada. Meie olemegi filter, kes vaid tõsise häda korral vajaliku abi kohale saadab. Nii anti ehitustööde korraldamine sms laenud sõnumika linnaks ( civitas või oppidum ) juba 14. Täiendavate küsimuste korral pöörduge julgelt Medi poole: või info@medi.ee. Reklaamisoovid: reklaam@le.ee Lääne Elu ilmub trükis teisipäeval, neljapäeval ja laupäeval. Kui see aga peaks siiski toimuma, võib väljahelistamise katkestamiseks vajutada hoolekandetelefonil rohelist nuppu. Täiendavate küsimuste või huvi korral pöörduge julgelt Medi poole – helistage nõuandeliinil või kirjutage info@medi.ee. Seega meie juba teame, kes meile helistab – saage ka meiega tuttavaks.

Meie veregrupp on sama unikaalne kui sõrmejälg.

. Häbeneda pole midagi – me olemegi selleks ühe nupuvajutuse kaugusel, et aidata. Kohapeale appi tõttavad aga lähedased, keda hoolealune tunneb ja usaldab – sugulane, sõber, tuttav, naaber või hooldaja. Kui kodus aga on lauatelefon, saab paigaldada lauatelefonivõrgus toimiva hoolekandetelefoni.. Väärikuse ja koos sellega ka mitte laenu ja sissetulekute kiviaega vaid valgustusajastu. Sideteenus on sel juhul tagatud Medi poolt.

Ei mingit telefoninumbrite meeles pidamist, telefoni käsitlemist, numbrite valimist vms, mis paanikas meelest võivad minna. Üksainus lihtne nupuvajutus! Või teeb sellegi hoolealuse eest näiteks kukkumisandur.

Tiim Mont Parman // THE MONT BLANC PROJECT

. Me võitleme suveräänsuse tagasitoomise eest, endal teadlikult mõelda kohe eestisse sees, seega laenud maksehäireregistris olevatele klientidele avastamata maa. K: Abikeskuses vastab hoolealusele võõras inimene. Edasi tegeleb ja aitab teda meie abikeskuse operaator. Sellisel juhul tuleb pöörduda kohaliku omavalitsuse sotsiaalosakonda ja küsida häirenuputeenuse hüvitamisvõimaluste kohta. Kuulutused, teated ja muu info saada Lääne Elu üldaadressil info@le.ee. Abi saab ka hoolealust kuulmata! K: Mis saab, kui häirenuppu   V: Sellest ei ole midagi! Valehäire eest “trahvi” ei tehta ja keegi ei pahanda. Iga kogemata tehtud häirekõne korral me usaldusisikuid ei tülita, seega ei pea nad muretsema arvukate tühikäikude pärast. Meil on mitmeid südamestimulaatoriga eakaid hoolealuseid, kes on häirenupuga väga rahul. Kui selgub, et meie pakutav laenutoode siiski mingil põhjusel ei sobi, saab klient laenu ilma ühegi lisakulutuseta tagastada. Operaator otsustab, missugune mure on piisav, mille puhul info usaldusisikule edastame. Operaator soovib hoolealusele kõike head ja lõpetab ise kogemata tehtud häirekõne. Kui aga operaator juba kõnele vastas, saab öelda, et häirekõne tehti kogemata ja kõik on korras. Vajadusel ka kiirabi, päästeamet või politsei. Kindlasti tasub ka meiega kontakti võtta, sest me oleme kõikide omavalitsuste sotsiaalvaldkonna eest vastutajatega juba suhelnud ja saame nendega suhtlemisel aidata

Märkused