Meie eesmärgiks on hakata seda veebilehte pidevalt uue infoga laenude kohta täiendama

KATE: süntesaator, klaviatuur.

VilleJehe, insener, disainer, ettevõtja - EASi Liftiga tulevikku '14

. Tal on hea, selge diktsioon, laen hypoteegi alusel juhataja programmide kavandamise majanduslik rahastamisvahenditele toetustena ligikaudu 16 miljardit. poiss oli piisavalt intellektuaalselt võimekas. räägib skaudijuhi Lauraga, tervitab teisi. KATE: Päike sillerdab läbi puu. Tehnika on alati Jakobi südames olnud. Jakob Rosin salvestab raadioreklaami kodus. KATE: Jakob Rosin kodus süntesaatoril mängimas. KATE: Peaaegu valmis korterelamu. Anna ütles, et tal tuli isegi pisar silma, sest see oli nii ilus. Tal on installeeritud soome keele kõnesüntesaator, mida kasutab. Jakob hakkas koolis käies kohe klaverit õppima. Mis žanrile tahab spetsialiseeruda, veel ei tea. KT: Jakob räägib ajakirjandusest, meedia liikidest. KATE: Majade ehitus, ehitajad, vahetala tõstmine kraanaga. KATE: Kooli loenguklass, õpilased kogunevad klassi, Jakob Rosin istub õpetajalaua taga, noored klassis, Jakob tutvustab ennast neile, räägib neile, kuidas ta loeb mingit dokumenti, selle kiirusega, kuidas tema teksti kuulab. KATE: Skaudiüksus männimetsa jalgrajal. ülikooli fuajee üliõpilastega. trükib arvitisse õppejõu räägitu. Jakob oma toas, paneb kaustiku kotti, läheb trepist ülesse esikusse, paneb jope selga, väljub majast valge kepp käes. Huvitav looduspilt: taevas. KATE: Jakob Rosin pakib tekst- kõne-süntesaatori skannerit kokku. Jakob suudab raskelt arusaadavaid tõlkeid võõrkeeltes vastu võtta. Vajutab arvuti ikoonile OpenBook.Teeb tööd skänneriga, kasutab kõnesüntesaatorit. Jakob Rosin kõnnib emaga. Räägib, mis rolli mängib telefon näit bussisõiduaegade teadasaamisel, et üks asi on meelelahutus, aga suuremalt jaolt on telefon vajalik hakkamasaamiseks. Jakob Rosin pimedate kepiga kooli koridorides jm. Jakob räägib trammis ühest halvast juhtumist, mille tõttu sai otsa ette suure muhu. süntesaatori arvutiekraan. kõnnib üle raudteeliiprite. Teda on huvitanud raadio- ja televisioonitöö. KATE: Tallinna Ülikooli esine. KT: Laura Õigus räägib, et tänase matka põhieesmärk, et näidata, et mõtetest saavad teod. liikmed rabas, laudadest teerajal. Tegid kuuldemänge, tegid jakobi sõpradega ka filmi. Üldiselt ta käib kiiresti. takistus, seekord auto on kõnniteel. KATE: Jakob Rosin kõnnib pimedate valge kepiga kõnniteel. Räägib ka sellest, et ta on ka jooksnud tänaval, mida ei tohiks teha. KATE: Jakob Rosin muusika-arvuti taga. KATE: Jakob Rosin jagab skaudiüksuse liikmetele väikseid meeneid. Jakob Rosin emaga majade ehituse juures. Ema räägib Jakobile, mida momendil ehitusel tehakse. KT: Jakob räägib, et üks osa ta elust on seotud telefoniga. Sms laen 0 intress. Ta on teadlikult kasvatanud Jakobit nii, et ta poleks sõltuv oma vanematest. Maakodu on ranna ääres, seal meeldib Jakobile lindistada erinevaid helisid, et panna neid kuuldemängudesse sisse või muusikasse. Jakob Rosin saab metsatukas kokku nägemispuudega noorte skaudiüksuse liikmetega. tuleb võtta, mida elu annab. Jakob laseb neile enda tehtud, esitatud muusikat. alustab rääkimist seadustest, mis reguleerivad ajakirjanduse tegevust Eestis. Saade on valminud koostöös Töötukassaga. KT: Jakob räägib, et sõiduautosid on kõnniteedel päris palju. räägib, et võimalusi võib olla rohkem. majad on suhteliselt okeid liikumise osas. Ema räägib, kuidas hakkavad Jakobi toad asetsema ehitatavas elamus jms. Õppejõud alustab loenguga.

Esinduslik autotöökoda ilma margiesinduse hinnata

. KATE: Jakob Rosin klassis õpetajalaua taga tutvustamas noortele oma elu. Räägib vabandamisest teiste ees, kellele on kepiga vastu jalgu virutanud. KATE: Merelained rannajoonel, kajakas taevas. Juba lapsena olid tal kõik mänguasjad, mis tekitasid heli. KATE: Noored klassis kuulavad Jakobi muusikat.

Muusika on tal üks väljendusviis. KATE: Jakob Rosin kõnnib tänavatel, kepiga. KATE: Jakob Rosin teeb muusikat arvuti-süntesaatoril Roland Fantom. KT: Jakob räägib kasutatava skänneri eelistest. Ta käib aegajalt rääkimas koolides nägemispuudega inimeste elust. Räägib, miks seda soovib. KATE: Jakob Rosin teeb muusikat süntesaatorilmäng klaviatuuril. Meie eesmärgiks on hakata seda veebilehte pidevalt uue infoga laenude kohta täiendama. KATE: Jakob Rosin mobiiltelefoniga, tramm sõidab peatusesse, Jakob astub trammi, sõidab trammis. Aga vanemate soov panna Jakob tavakooli oli ikka jätkuv. nägemispuudega skaudiüksuse liikmed laudteel kõndimas. KATE: Jakob Rosin klassis õpetajalaua taga laseb noortele klassis oma muusikat. Jakob räägib, et nende üksus on olnud tubli igasuguste asjade korraldamisel ja kohal käimistel ning seetõttu ta annab kogunenud seltskonnale torusallid. trükib arvuti klaviatuuril, mängib süntesaatori klaviatuuril. KATE: Üliõpilased klassis loengut kuulamas. Liikmed ronimas vaateplatvormile. Ja teiseks teenuseks Töötukassa poolt on tugiisikuga töötamine. tahab tõestada endale ka seda, et saab ise ka hakkama. Praeguseks on ta lõpetanud ilusti gümnaasiumi, saanud ülikooli sisse ja nüüd on loomulik jätk oma eluga alustamine. Kui ta hakkab tööle ja tal on vaja töötamiseks tehnilst abivahendidt, siis tööandjad toetavad sellega tasuta. Teine salga juht annab liikmetele katsuda põdrasammalat. raba platvormilt vaadates. tee kõrval vanad hauaristid. Jakob Rosin pingis, läptop laual, kõrvaklapid peas. Praegune tehnika-maailm sobin hästi temale. Kuid ta ei ehita endale õhulosse. möödub plakatist "Ära tööta pimeduses". See, et teda on lastud iseseisvuda, on tohutult oluline. Räägib, et tegi kurja reklaami, et autosid ei pargitaks risti tee peale, laseb seda kuulata. Õppejõud tahvli ees, üliõpilased kuulamas.

Uued laenud - kiirlaen, tarbimislaen, laen kinnisvara.

. Jakob kõnnib pimedate valge kepiga. ootab trammipeatuses trammi, kuulab mobiili. Ta on absoluutselt imetlusväärne. Tallinn taamal, Oleviste kirik taamal, laste mänguväljaku kiik. Hea, et Jakob on valinud välja kindla eriala. kirjeldas talle filmi jms. Jakob lindistab looduse heli, mikrofon käes, kõrvaklapid peas, mere ääres. Pimedana õppimine on keeruline. Tal endal on tekkinud juba liikumises loogika, peas on tekkinud maja plaan. Üliõpilased ja Jakob lähevad loenguklassi, istuvad pinkidele, võtavad välja läptopid.

Märkused