Selleks, et seb pangast võtta kodulaenu nõutakse 20% omafinantseeringut

Kui saate kõne isikult, kes väidab, et ta on pangatöötaja, lõpetage see kõne kohe. Teid võidakse suunata internetipanka, kuhu peate sisse logima, et oma makset kinnitada. Sellisel juhul tuleb teil esitada oma maksekaardi andmed. Ärge jagage teistega oma autentimisvahendeid. Lugege konkreetse e-poe kohta internetis avaldatud tagasisidet. Viimasel juhul saadetakse kogu kontoväljavõttes kajastuv info viimase kahe aasta kohta teenusepakkujale tema rakenduses kliendile kuvamiseks. Seadistage oma veebilehitseja hüpikaknaid blokeerima. Kuigi maksevorm täidetakse Swedbanki internetipangas, täidab maksekorralduse siiski pank, mille kontolt makse algatati. See eemaldab kaitse, mis on teie seadmesse võimalike ohtude tõrjumiseks sisse ehitatud. Ekraanipilt avastatud turvaaugu kohta, kui see on asjakohane. Kui uus Smart-ID on loodud, saadetakse teile SMS. See tagab, et makse tehakse otse pangasüsteemi kaudu. Ärge kunagi saatke autentimisandmeid e-posti teel. Selleks suunatakse Sind Swedbanki internetipanka Smart-ID, mobiil-ID, ID-kaardi või PIN-kalkulaatori abil kinnitust andma. Järgige alati oma telefoni tootja soovitusi või ohutusalast teavet. Kasutage viirustõrjetarkvara. Kui teete oste veebipoodides, olge oma isiku- ja finantsandmete esitamisel ettevaatlik. Sellistes sõnumites palutakse tavaliselt klõpsata näidatud lingil, avada manus või helistada osutatud telefoninumbril, et väidetavalt uuendada, vaadata üle, kontrollida või aktiveerida teie kontot internetipangas. Ärge unustage, et pärast sisselogimist pääsete ligi paljudele teenustele, sealhulgas välistele teenustele, mille jaoks ei ole lisaautentimine vajalik. Maksekontodeks on kliendi olemasolevad arvelduskontod ja limiidikontod, millelt saab algatada makseid. Olge seda tehes eriti ettevaatlik.

Ärge kunagi vastake SMS-ile, milles teil palutakse esitada konfidentsiaalseid andmeid. Te ei kasuta turvaauku selleks, et pääseda ligi või üritada pääseda ligi andmetele, mis ei kuulu teile. Tunnete selle viite ära Swedbanki logo ja internetipanga aadressi kaudu: https://www.swedbank.ee/banklink. Sellest hoolimata võib mõni viga läbi lipsata. Kui olete internetipanka sisse loginud, suunab veebileht teid automaatselt loodud maksevormi lehele. Teie Smart-ID või PIN-kalkulaatori PIN-koodid ei tohi sisaldada ühtegi osa teie telefoninumbrist ega järjestikuseid numbreid. Lahkelt pakutakse lausa ise kõikide toimingute tegemist. Konto korduva blokeerimise korral peate pöörduma pangakontorisse. Te ei kasuta turvaauku selleks, et eemaldada või muuta andmeid. Moodustage keerulised paroolid, mida on raske ära arvata, jätke need meelde ja vahetage neid korrapäraselt. Enne makse tegemist veebipoes hinnake selle poe turvalisust ja lugege poe tegevuse kohta avaldatud tagasisidet. Turvaaukudest teatamise võimalus ei ole mõeldud teistest loogikavigadest või tekstides esinevatest vigadest teatamiseks ega meie teenuste turvalisuse vms kohta küsimuste esitamiseks. Valest ülekandest peab klient teavitama koheselt panka või makse algatamise teenuse pakkujat. Probleemi jäljendamiseks vajalik teave. Kellelgi ei ole õigust küsida teilt telefoni teel teie isikukoodi ega autentimisandmeid. Sisselogimisandmete turvalisuse tagamine Ärge mingil juhul kinnitage tehinguid ega internetipanka või rakendusse sisselogimist, mida te pole ise algatanud. Kui teete oma oste Eesti veebipoodides, suunatakse teid tavaliselt Swedbanki internetipanka. Leidke aega, et tutvuda meie turvalisuse tagamise soovitustega. Olge valvas! Petturid võivad saata panga nimel võltsitud lühisõnumeid, et saada teie isiku- ja autentimisvahendite andmeid. Loa saanud isikud saavad kasutada ettevõtte kontosid enda nimel ja kasutada selleks isiklikke autentimisvahendeid. Lülitage iga tarkvara jaoks sisse automaatuuenduste tegemine. Ärge kunagi klõpsake linkidel ega avage manuseid, mille on saatnud tundmatu isik, sest nii võite aktiveerida viiruse või avada võltsitud veebilehe. Swedbank töötleb teie esitatud isikuandmeid selleks, et teavitada teid nende turvaaukude analüüsist ja parandamisest, millest te meile teada andsite, ning et võtta teiega vajaduse korral ühendust esitatud teabe kontrollimiseks. Kui kasutate avalikku arvutivõrku, püüdke vältida isiklike andmete sisestamist, sest pahavara võib teie andmed salvestada. Turvaaugu üksikasjalik kirjeldus, sh sellised andmed nagu URL ja turvaaugu liik. Eelistame, et kasutaksite saadetava teabe kaitseks meie avalikku PGP-võtit. Blokeerime kohe teie kaardi või juurdepääsu teie internetipanga kontole ja keegi teine ei saa ligi teie kontodel olevale rahale.

SEPA KKK - korduma kippuvad küsimused | Eesti Pank

. Teil palutakse uuesti sisestada oma sisselogimisandmed. Seepärast püüame tagada oma IT-süsteemide võimalikult suure turvalisuse. Suhtuge tundmatutesse müüjatesse kriitiliselt ja püüdke leida nende tegevuse kohta lisateavet. Töötajatel või pereliikmetel on rangelt keelatud jagada samu autentimisvahendeid. Kurjategijad püüavad teid tagant kiirustada, et teeksite vea. Me ei maksa turvaaukudest teatamise eest tasu. Ostke üksnes usaldusväärsetest poodidest. SEB paketid on loodud vastavalt kliendi kasutusvajadustele ning vastavalt sellele on erinevad ka kuutasud. Ärge hoidke kasutajatunnust autentimisvahendite ja nende konfidentsiaalsete koodidega samas kohas. Kui kahtlustate, et kolmandad isikud on saanud juurdepääsu teie sisselogimisandmetele, võtke meiega kohe ühendust. Kui tarkvara ei saa automaatselt uuendada, kontrollige korrapäraselt värskenduste olemasolu.

Kodulaen - Uus kodu kindlustundega | SEB

. Isegi kui avasite lingi ja teid suunati meie veebilehega sarnanevale lehele, ärge sisestage sinna mingeid andmeid ja võtke meiega ühendust. Ärge lubage teistel isikutel kasutada oma telefoni või tahvelarvutit, kuhu on installitud Swedbanki rakendus. Turvalised ostud kaardiga. Ärge kirjutage üles, saatke e-posti teel, SMS-iga jne ega salvestage muul viisil konfidentsiaalseid koode ja paroole, millega saab avada teie arvuti või mobiiltelefoni ekraani. Ärge usaldage seda isikut üksnes seetõttu, et ta teie kohta midagi teab. Turvalised maksed elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Nõusoleku selle teabe nägemiseks saavad kliendid anda samuti Swedbanki internetipangas. Kolmandatest isikutest teenusepakkujad.

Peapiiskop Viilma: SEB e-pangandus ei toimi - Teenused.

. Nimelt pakub SEB ise arveldusteenuste ületoomist. Laadige rakendusi alla üksnes sellistest usaldusväärsetest allikatest nagu App Store, Google Play või Microsoft Store Windowsi rakenduste jaoks.. Kasutage veebilehitseja ja operatsioonisüsteemi värskeimaid versioone. Enne teise panga kontolt makse algatamist tuleb see Swedbanki internetipanka lisada ja/või kontrollida, et juurdepääs sellele on endiselt kehtiv. Turvaaugud on näiteks murdskriptimine, krüpteerimisvead või loogiliste juhtelementide turvalisust mõjutavad vead. Ülevaade: SEB PankSEB pank on üks Eesti kõige suurimaid panku pangakontorite ja -automaatide võrguga üle kogu Eesti. Kahtlased e-kirjad või kõned. Kui soovite anda oma pereliikmetele või töötajatele õiguse teie kontol olevaid vahendeid hallata, paluge pangal anda neile vajalikud õigused. Teil on õigus need õigused igal ajal tagasi võtta. Kui loote PIN-koodi, jälgige, et moodustate selle juhuslike numbrite kombinatsioonist. Laenuandja võib laenu andes ette näha laenu kasutusotstarbe, ehk selle, milleks laenu võib kasutada. Ainult klient ise saab oma nõusoleku tagasi võtta. Paketti võib kasutama kutsuda mitte vaid pereliikmeid, vaid ka sõpru ning kuutasu kehtib kõigile kaheksale kokku. Kaupu ja teenuseid tasub alati osta üksnes sellistest Eesti ja välismaistest e-poodidest, mis on hästi tuntud ja hea mainega. Ärge avaldage oma sisselogimisandmeid, välja arvatud juhul, kui helistate panka. Palume esitada järgmised andmed. Internetipanga veebilehe aadress Kui klõpsate luku tähisel, peaksite nägema õiget Swedbanki sertifikaati: Nutiseadmes: Enne sisselogimisandmete sisestamist veenduge, et veebilehe domeen on „swedbank.ee“. Sõnum, mis õhutab teid meie eeskirju ja reegleid eirama või tähelepanuta jätma. Olge allahindluste suhtes ettevaatlik. Olge eriti ettevaatlik telefonikõne või sõnumi suhtes, mille on väidetavalt saatnud ametnik või valitsusasutuse esindaja, kes kutsub teid üles kiirele tegutsemisele. Seepärast olge tähelepanelik ja ärge avage kahtlaseid e-kirju. Kõige sagedamini makstakse välismaistes e-poodides tehtud ostude eest kaardiga. Peale selle saate tellida pereliikmele lisakaardi, mis on seotud teie kontoga. Seadistage tulemüür nii, et see takistaks internetiühenduse loomist teie arvutiga. Suhtuge ettevaatusega sotsiaalvõrgustikes avaldatavatesse reklaamidesse. Ärge kõrvaldage oma mobiilseadmest kitsendusi, mille teie mobiilivõrgu operaator või seadme tootja on seadistanud. Teavet ja andmeid võib kasutada vaid kontoteabe teenuse osutamise eesmärgil. Soovitame veenduda isiklike seadmete kaitstuses ja järgida alati järgmisi nõuandeid. Igasugune sõnum, milles lubatakse suurt tulu. Kaitske oma nutitelefoni või arvutit alati ekraanilukuga. Ajapiirang on kehtestatud turvalisuse huvides, et takistada juurdepääsu internetipangale, kui kasutaja unustab pärast internetipanga kasutamist oma kontolt välja logida. Lisainfot kontoteabe teenuse kohta leiad siit. Siin saate lähemalt teada, kuidas tunda ära autentne veebileht. Kui miski tundub liiga hea, et olla tõsi, siis enamasti see seda polegi. Veebilehitseja seansi sulgemine Sisselogimise seanss lõppeb, kui te ei tee internetipangas viis minutit ühtegi tegevust. Andes juurdepääsu oma maksekontodele peab alati hoolikalt tutvuma makseteenuste pakkuja lepingutingimustega ja veenduma, et nõusolekut antakse just soovitud teenuse kasutamiseks. Lisateavet programmi „Internetiostud“ kohta leiate siit. Kui sisenete internetipanka süle- või lauaarvuti kaudu, järgige neid ettevaatusabinõusid. Kui avastate turvaaugu, tahaksime sellest lähemalt kuulda, et saaksime probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada. Broneerige külastusaeg ette. Kui teile pakutakse mitut ekraaniluku turvalisuse astet, valige alati kõrgeim turvalisuse aste. Allpool on välja toodud kõige tavalisemad märgid selle kohta, et saadud telefonikõne, e-kiri või SMS on suure tõenäosusega pettus või rünne: Igasugune sõnum, mis hõlmab ülemäärast kiireloomulisust. Pidage meeles, et teie kasutajatunnus on sama oluline kui teie isikukood, seega pöörake selle turvalisusele suurt tähelepanu. Te ei mõjuta meie teenuste kättesaadavust. Ärge kunagi avaldage oma isiku- ega internetipanka või rakendusse sisselogimise andmeid kolmandatele isikutele, sealhulgas pereliikmetele, sõpradele ega pangatöötajatele, v.a juhul, kui helistate ise panka. Te annate meile võimaluse teatatud turvaauk parandada, enne kui selle avalikustate. Ärge avaldage ekraaniluku koode teistele isikutele ega lubage avada oma telefoni teiste isikute biomeetriliste andmetega. Selleks, et seb pangast võtta kodulaenu nõutakse 20% omafinantseeringut. Swedbanki jaoks on oluline, et kliendid tunneksid end meie elektrooniliste kanalite kaudu tehinguid tehes ohutult ja turvaliselt. Kui veebipood on liitunud rahvusvahelise turvaliste ostude programmiga, on poe veebilehel avaldatud sellekohased logod, näiteks „MasterCard SecureCode“ ja „Verified by Visa“ Visa kaartide jaoks. Olge ettevaatlik! Kui teile saadab e-kirja või helistab isik, kes väidab end olevat „pangatöötaja“ või „politseiametnik“, ja palub esitada konfidentsiaalsed sisselogimisandmed, ärge mingil juhul sellist teavet avaldage. Sellekohased juhised ja lisateabe makse algatamise teenuse kohta leiad siit. Need võivad suunata teid mittetegutsevatesse veebipoodidesse. Installige lokaalne tulemüür. Kehtivaid nõusolekuid näete internetipangas igapäevapanganduse all valides „”. Kui klient ei ole eraldi lubanud, et tema andmeid võib ka muudel eesmärkidel kasutada, siis pole makseteenuse pakkujal õigust tema andmete kasutamiseks teistel eesmärkidel. Võtke pangaga kohe ühendust, kui teie ei loonud Smart-IDd

Märkused