Siin on veel paar fakti, mis puudutavad inbanki väikelaenu:

Aga nähtavasti tuleks teha ka eraldi kabelite loend. Pakun, et kanda, aga seda võib veel arutada. Nomenklatuur tuleks ühtlustada. Karen Mul on selline ettepanek, et kirikute loendist avanevad artiklid oleksid pealkirjastatud kindla korra järgi s.t. Ma mõtlesin, et tulevikus võiks olla iga kiriku taga vaid ehitusaeg ja hetkel tegutseva koguduse nimetus ja paar olulit fakti. Kui lühendid näitavad koguduse olemasolu, siis tuleks sissejuhatuses seda ühemõtteliselt selgitada. Aga muude riikidega seonduvate loendite puhul küll.

Kui siia panna ka kabelid, siis tuleb see artikli alguses ära märkida. Et loend ja lühikese paari lausega oluline info. Arvan, et ehitamise aeg võiks kirikute nimetustel loetelus järel olla. Neid on nii vähe, et ebaotstarbekas oleks spets loendit tegema hakata. Ei saa eeldada kõigilt kasutajatelt Tallinna-keskset mõtlemist. Jätaks, siis tõest hävinud kirikute puhul märkimata tema viimase kasutaja. Pooldan mõtet jätta olemasolevasse kirikute loendisse hooned, mida üldiselt mõsistetakse kirikutena s.t luteri, õigeusu ja katoliku kiriku kirikuhooned. Sõitsin täna Helmest läbi ja viit suunas ühe lihtsa puumaja suunas. Mul oli alguses niisugune plaan, et kirjutada üldjuhul kohanimi + kirik; kui ühes kohas on mitu kirikut, siis vahele täiendus. Igal juhul tuleb arvestada, et oleks võimalik artiklini jõuda erinevate nimekujude alt, seetõttu peaks kirjutama siia võimalikult täieliku nime, et ükski nimekuju kahe silma vahele ei jääks. Pakun, et hävinud kiriku puhul jätta organisatsioon märkimata. Selles nimekirjas võib ju valdaja ära märkida väljaspool linki. Arvan, et nii on antud oluline info.

5 vahvat ja lohutavat fakti filmist "Peidetud ilu" - Kinoveeb

. Metodistid paistavad rääkivat hoopis keskustest, baptistid palvelatest, vabakogudused võivad üldse koos käia kus tahes.Konfessiooni märkimisega on veel see probleem, et hooned on käinud käest kätte. Pole selge, mis tähendab "pühakoda". Samuti Jaani, toom- ja Niguliste kirikuid. Ruumi, milles kogudus koguneb, üüritakse välja kõiksugu üritusteks, mida kiriku puhul ju ei tehta. Kasutavad neid hooneid aga babtistid ja Armeenia kreeka-katoliku kirik. Aga seal võib jälle kristlikke pühakodasid väga vähe olla. Peaks kindlasti hoidma kurssi sellele, et kogudustest oleksid eraldi artiklid.Ehitiste nimed jäävad tavaliselt samaks, olenemata kasutajast. On ju luteri kirikutest suur hulk olnud kunagi katoliku kiriku ehitatud ja kasutuses. KARENJuhin tähelepanu sellele, et on ka rööplehekülg Eesti kirikute loend konfessioonide kaupa.

5 fakti Milano kohta, mida te ehk veel ei teadnud

. Samuti see, kui kirik on hävinenud. Mina pooldaksin pühakoja mõistet. Nii et olen nõus ka sellega, et "Tallinna" ette kirjutada. Näiteks nii: Tallinna Kaarli kirik. Kabeleid nähtavasti mitte, sest need pole kirikud. Siin ei aita ka sõna "sakraalhoone", sest sellest jutt ju ongi, et see hoone ei ole minu meelest sakraalne. Kui peaks olema kirjutajaid, siis võib teha eraldi artiklid kogudustest, kuhu siis kirikuhoonest kõnelev artikkel viitaks.Meil on artikleid ka kogudustest, selles nimekirjas peaksid loomulikult olema artiklid ehitistest. Mis puutub kabelitesse, siis luteri kiriku kabelite puhul tasuks need sisse panna. Raskus on veel sellega, et kõik hooned, kus toimuvad jumalateenistused ja palvekoosolekud, ei ole kirikud. On ju tegemist sama loendiga, järjestus, rühmitamine on vaid erinev. Siin on veel paar fakti, mis puudutavad inbanki väikelaenu:.

Arutelu:Eesti kirikute loend haldusüksuseti – Vikipeedia

. Sest nagu juba artiklis mainitud, on Kaarli kirikuid Eestis mitu. Loodan, et pahaks ei panda. Nomenklatuur võib olla ka teistsugune, peaasi et ükski nimekuju ei ununeks.Arvan, et tuleb siia panna ka hävinud ja lagunenud kirikud. Loend tuleks täielikuks teha ja vikindada, info kirikute kohta viia üle vastavatesse artiklitesse. Vähemalt Toompea kiriku seostamine MPEÕK-ga on selles mõttes õige, et see on MPEÕK peakirik. kabelite ja palvemajade loendile, milles on need hooned, mis mõiste "kirik" alla ei mahu. Meil ei ole kirikute nomenklatuur päriselt välja kujunenud. Kuningriigi saalid võiksid samuti loetelus olla. Samas on need torniga majad rahva teadvuses praegu kui luteri kirikud ja neis tegutsevad luteri kogudused. Teiste konfessioonide kohta ei oska ma öelda.~Raskus on siin selles, et kabelit ei oska otsida kirikute loendist. Aga see on suhteline pikk ettevõtmine. Mis puutub "pühakojasse", siis pole selge, kas kõik kristlased just pühakodades kogunevad. Arvan, et info kiriku kasutaja kohta on olulisem kui info selle kohta, kellele hoone juriidiliselt kuulub. See info kajastub kiriku ehitusloos ja ka koguduse ajaloos. Targem on vist tõesti piirduda kirikutega. Just ühemõttelisuse pärast ma soovitangi koostada nimekirju usundite kaupa. Nimetused parandasin selliseks nagu need on EELK teatmikus ja vastavate konfessioonide kodulehekülgedel. Lõpuks, laenuandjad võiks olla võimalik rate ) on üleeuroopaline pankadevaheline võtta vara, oma pangakontod. Kui artikliteni jõuab, siis kirjutaks seal tema käekäigu lahti. KAREN Kuningriigi saalide puhul on see probleem, et pole selge, kas neid võib kirikuteks nimetada. Kindlasti peaks aga loendi lõpus olema viide nt. Kui kõik Eestimaa pinnal olevad sakraalhooned siia loendisse kanda, muutuks see kardetavasti liiga pikaks ja halvasti kasutatavaks. Siin on veel paar fakti, mis puudutavad inbanki väikelaenu:.

VIDEO: uus KTM 690 Duke | Mihkel Külaotsa blogi

. Teistelt nimedelt tuleb teha ümbersuunamised. Kui soov on, siis võib kirjutada kriipsu järele, kas tegemist oli luteri või õigeusu kirikuga. Peale selle, näiteks Agape keskuses on see ruum väiksem osa kogu hoonest ning hoone ei meenuta eriti kirikut. Arvan, et peaks tegema ka Eesti koguduste loendi. On ka teised nimekujud, mille korral kirjutatakse pühaku nimi mingil kujul vahele ka juhul, kui kohas on üks kirik. Teiste konfessioonide puhul pole asi üheselt selge. Arvan, et kirikute alla kuuluvad kindlasti endised ja praegused õigeusu, katoliku ja luteri kirikud. Vahetult peale Tõrva piiri Karksi-Nuia suunas. Seepärast on põhjust arvata, et lühendid märgivad omandi- või rendisuhet. Korjan omapandud tunnused ära. Oleviste kiriku hoone kuulub EELK-le, Jaani Seegi kiriku hoone samuti. Jehoova tunnistajad ei ole kristlased, või nii vähemalt enamik kristlasi paistab leidvat. Ka mina ei tea seda kindlalt

Märkused