Tundus, et publik jäi vastusega laenumakseid ja reforme, ehk on 15 eluaastat ja vanemad

Alkohoolikud polnud ohtlikud, sest nad olid purjus ja võimetud iseseisvalt mõtlema.Lavastuse muusikalisest küljest rääkides on laulude valik esinduslik. Taas on üks eesti muusikamees näitemängu sisse pandud. Ei osanud oma sinilindu hoida"; rohke napsitamine leiab kokkuvõtte ütluses "Olen seitse Volgat oma kõrist alla joonud".Sügavalt elus pettumise noodid kõlavad lauses "Pole vaja unistada, siis pole vaja hiljem pettuda". Abielulahutus näitlejanna Sirje Arbist viis Kalmeri tõdemuseni, et "Olin sitt mees. Tema ampluaa piirdus meelelahutajaks olemisega ajastu moodsaid poplaule esitades. Just nendest kahest tegevusalast tekkivasse taustsüsteemi on lavastuse autorid Tennosaare asetanud, tuues sisse rea legendaarseid isikuid nii televisioonist ehk "kaugnägemise keskusest" kui estraadilt. Viru Valge reklaamimise episood oli naljaks pööratud nii-öelda luupimise kaudu, kus laval olev Tiidus mängib filmijate nõudel stseeni mitmeid kordi läbi, jäädes viina mekkimisest üha enam purju. Huvitavad lavastust siduvad elemendid ongi korduvad sõnamängulised episoodid.

Võsateatris müttavad sookollid - Arhiiv - Elu24

. Ei saa eeldada, et külastajate ajaloomälu sellesse üle poole sajandi tagusesse aega ulatub. Teine väide tõdeb, et inimeste elusid Nõukogude Liidus ei hävitanud mitte KGB, vaid alkohol. Staari eluareenilt lahkumise kurbust leevendab lavastuses elujärgse elu kujutamise stseen, kus kõik vanad sõbrad taas kohtuvad, viidates nende sümboolsele edasi elamisele ajalooliste figuuridena.

Alkohol oli Nõukogude riigi turvameede. Tiiduse elufilosoofiline huumor "Me ei saa ühtegi päeva elust vahele jätta", mälumängijalik pidev küsimuste esitamine ja järjepidev vastuseta jääva küsimuse otsimine on tõeliselt hea huumori kooli näited. Rääkimata noortest, kellele nõukaaeg on eelajalooline ajastu. Elumere lainetel ulpimisele stseenidele tasakaaluks on autorid loosse sisse kirjutanud kolm episoodi emaga, mis loovad ankurdumise hetked. Solistid kutsuti mitme pala järel lavale tagasi.Kui kõlanud oli viimane teos "Vater unser", siis ergutas Tõnu Kaljuste kuulajaid veelgi valjemini aplodeerima. Sellest on lavastuse loojad rohkelt kasu lõiganud. Sisekaemuslikes episoodides etenduse lõpupoole tunnistab ta elupõletajaliku alkoholismi, pidutsemise ja naistega lõbutsemise ränki tagajärgi. Kui veidi norida, siis olnuks tore eelmainitud ajaloolist infot leida kavalehele üles tähendatuna. Tegelaskujuna, kes staatiliselt mikrofoni taga käsi laiutatades tundelisi serenaade laulab, on sageli "meri põlvini" joobnud olekus või peab enesekahetsuslikke monolooge, ei jäta Tennosaar eriti avarat mängumaad tema rollis esinevatele näitlejale.. Laialt levinud müütide kohaselt on Eesti inimene võimeline oma tagasihoidlikkuse fassaadi tagant avanema ainult siis, kui aur sees. Tundus, et publik jäi vastusega laenumakseid ja reforme, ehk on 15 eluaastat ja vanemad. On lihtne kasutada purjutamist ja joobes inimest naerutamise objetkidena. See oli esimene kord, kui meie esihelilooja muusika selles väga hea naturaalse akustikaga saalis kõlas. Siinkohal tundus vähemalt nähtud etenduses jõulise lavanatuuriga, oskuslikult purjakil inimest kehastav ja suurepäraselt laule esitav Sepo Seeman Kalle Seppa varju jätvat.Omamoodi nähtamatu kõikjaloleva tegelasena osaleb lavastuses alkohol. Rahvas tõusis püsti ja helilooja sammus lavale, et muusikutel kätt suruda.

Jalmar Vabarna Seto Folgist: eks salaplaane on ikka |.

. Aga kui lisada tema legendaarseks saanud telestaatus onu Kalmerina, siis on ta igati mäletamist vääriv tegelane Eesti kultuuriloost. Mul on aga tunne, et kiirlaenude intressimääradesse pole sisse arvestatud mitte üksnes ühe laenuvõtja, vaid mitme laenuvõtja krediidirisk.

Ave Palm: Põhjalikult Intsikurmust |

. Peale Tiiduse stseenides olnud võtete kasutatakse näiteks  videos toimuva samaaegset laval elustamist. Peagi selgus põhjus: saalis viibis ka maestro Pärt ise

Märkused